Tova..♥

Jag skulle så gärna vilja ge dig något riktigt fint, något so gör att du aldrigaldrigaldrig glömmer mig, men när vi inte träffas är det så svårt, denna text är det finaste jag har att ge dig, även fast du förtjänar det bästa. 
Jag är ingen stjärna på att skriva, men jag hoppas det här duger till dig. Älskar dej Tova, du är världens finaste vän, och du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Tova. Du är den starkaste människan jag  vet, psykiskt då alltså. Du är så enormt fantastisk på alla sätt & vis, att du orkar trots skit som hänt dig. Det är en förmåga fler borde ha!
Ett tag, hade jag ju som du säkert minns, det rätt jobbigt, och då fick DU mig att dra på läpparna igen, DU fick mig att känna att "allt löser sig", och att jag har världens finaste vän som finns där för mig. Jag skulle aldrig klarat att bli den jag är just nu, utan dig. 
När jag känner mig värdelös och dum, då tänker jag på ditt stöd, att du finns där för mig och att jag verkligen kan lita på dig. Tur är väl det, för det händer oftare än man kan tro. Jag har väldigt dåligt självförtroende, och det kanske inte har förändrats, det kan det nog inte göra med hjälp av en vän, men jag har lärt mig att tackla mitt dåliga självförtroende, och det är såå sjukt skönt! ♥
När jag ser att du är online på Facebook, msn eller när jag ser ett sms från "Tova älskade vän <3" på mobilen, blir jag alltid lika glad, spelar ingen roll vad smset innehåller, det är alltid något jag kan läsa och ta åt mig från, eller "bara" bli en smula gladare för. Du är ett stort ljus i min bitvis mörka vardag.

Tova, du är grym på att rida. Även fast du ibland inte alls är nöjd med dig själv, lovar jag dig att jag inte är ensam om att tycka att du är GRYM! Du är skötare på Matilda, vad jag har förstått är hon inte en lätt häst, och även om ni kanske går i motgångar, så fortsätter du kämpa med henne, och det är svårare än du tror, ändå gör du det! ♥

Wherever you go, I'm there ♥ Älskar dej Tova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0