Tova is back on track haha!

Hej! :D
Nu har jag bestämt mig för att starta upp bloggen igen. För er som inte läste bloggen innan tänkte jag berätta lite kort om mig själv och lite som rör mitt liv:
Jag heter Tova Eivinson och är 12 år, fyller 13 i sommar. Jag älskar ridning, och är skötare på världens finaste d-ponnysto Matilda ♥ Jag har vart skötare på henne i 1 och ett halvt år nu tror jag. Vet inte hur länge hon kommer vara kvar på ridskolan, men jag ska njuta av tiden jag har kvar med henne. Ska inte deppa för något som inte har hänt än ;) Men iallafall är hon världens bästa ponny enligt mig!
På ridningen går jag i en P6a på tisdagar, och på en P5a på onsdagar.
Annars är jag en helt vanlig tjej, med världens bästa kompisar. Utan dem skulle jag inte kunna vara samma person som jag är nu, och ni ska veta att jag älskar er.
Btw, tyx om den nya designen ? Själv är jag faktiskt nöjd! Tryck på F5 om du inte ser den ♥
/Tova

Kommentarer
Postat av: I D A

har du photoshop?? :)

2011-12-17 @ 21:19:15
URL: http://ikf.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ursäkta men du glömde faktiskt en sak... Jo att du också är BÄST <3

2011-12-17 @ 22:29:28
URL: http://trisii.blogspot.com
Postat av: E B B A

Super fiin design! :D

2011-12-19 @ 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0