Den tjugoförsta december tvåtusenelva

Hej!
Nu sitter jag, Ellen, Nora & Philippa i skolan, vi slutar halv två idag! Dem flesta har ju jullov, men det får vi imorgon... :( Jag ska fira jul i Sälen, med mormor & morfar och min morbror. Mina kusiner kommer inte vara där, buhu. ;( haha nä men, det blir nog kul utan dem oxå!
Idag ska vi typ ha gymkhana på ridningen. Jag vill inte ha det, tycker det är jättetråkigt och jobbigt - särskilt norsk fylla. Det är nog det värsta som finns! Jaaa, det här är iallafall sista gången jag rider i Malins Änglsr.. Men jag får komma och titta när dem rider så ofta som jag kan!
Nu ska jag och Philippa kolla på film tror jag, filmen verkar rätt bra, så jag uppdaterar mer innan jag går till stallet.
Puss! ♥
Jag & El Paso för ett tag sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0