På dansen yeah

Hej, nu är jag på dansen :D vi har dansuppvisning den här helgen, det är najs hihi. Är hur arg som helst över en sak, som jag inte vill skriva här på bloggen. Men är iaf på jättedåligt humör :/ aja, nu ska jag inte tråka ut er med sådant som ni ändå inte förstår.

Sitter med Karro och Nicole just nu, nästa show börjar väl snart antar jag. Ska bli kul. Smsar även med lite personer, woop woop. Vet inte vad mer jag ska säga? Ville bara uppdatera er lite, uppdateringen är ju inte direkt bäst just nu. Men jaaa, det är rätt mycket just nu. Snart är det ju jullov, och julafton är om mindre än en vecka. Hoppas jag får några fina julklappar haha :D Jag vet att jag bland annat kommer få ett par röda Whitaker, och så är jag nästan säker på att jag ska få en ny ridhjälm. Annars har jag ingen aning!! ;) vad har ni önskat er i julklapp?

Nu måste jag sluta skriva, men uppdaterar er kanske lite senare.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0