-.-'

Om du tror att du är cool när du snackar skit och är otrevlig så tror du fel. Om du tror att du kommer komma in i det populära gänget igen tror du fel. Om du tror att du växer i mina ögon när du ljuger så tror du fel. Om du tror att vi kommer gilla dig mer för att du sårar tror du fel. Om du tror att vi tycker synd om dig när du klagar så tror du fel.

Jag gillade dig förut, jättemycket. Du var en av mina bästa vänner, jag trodde att jag kunde lita på dig. Men tydligen inte. Finns nog ingen som sårat mig och mina närmaste vänner så mycket som du har gjort. Du har ljugit oss rakt upp i ansiktet. Du har försökt med allt för att komma in i gänget, bli en av dem populära - och inte har du brytt dig ett skit om att du har gjort folk ledsna på vägen. Aldrig att vi kommer släppa in dig igen, vi gör inte om samma misstag en gång till. Vi kanske är i det gänget, men vi är faktiskt inte helt dumma i huvudet trots att du verkar tro det.

Jag hatar dig, aldrig i livet att jag kommer komma till dig igen. Aldrig mer ska jag ha något att göra med dig. Aldrig mer att jag kommer tycka om dig som jag gjorde förut. Aldrig igen. Fattar inte ens att du har några vänner kvar, du förtjänar inga alls. Kommer inte förlåta dig på ett bra tag.


Saknar ditt gamla jag ibland, men det är bara att inse. Du har förändrats till en jävligt falsk person. Fuck you -.-'

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hej finafina Tova

är det den jag tror det är?

älskar dig fina syster <3

2011-12-18 @ 20:35:40
URL: http://stockbytjejer.blogg.se/
Postat av: I D A

Men har du gjort din design själv? :)

2011-12-18 @ 20:36:19
URL: http://ikf.blogg.se/
Postat av: Andrea

Pupilisera ej!!! Vem är det?? Jag? Eller hur??

2011-12-18 @ 21:17:47
URL: http://Andreaponny
Postat av: Patricia

Vad har hänt älskling? Finns och kommer alltid vara där <3

2011-12-18 @ 21:47:22
URL: http://trisii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0