Skype!

Hej!
Nu sitter jag och skypar med Ida. Det är jättekul ju! :D Jag och Linn är ensamma, lite läskigt :$ Stort hus, helt mörkt osv, men jag tror vi klarar det haha! Förlåt för att jag inte uppdaterade er mer i bilen, men det fanns typ ingen täckning och när det väl fanns så hann jag inte skriva klart innan det försvann...! Typ irriterande? Men nu bloggar jag ju.
Imorgon har jag väl inga planer alls, vänta på mormor och morfar och min morbror typ. Och i övermorgon är det ju julafton, woop woop. Vet att jag kommer få lite nya hästsaker, yeeey! ♥
Är så avis på Elvira och Ida som ska gå på en hoppkurs i stallet nästa vecka, jag är ju rätt mobbad sådär som är i Sälen hela jullovet i en jävla isolerad stuga med fruset vatten, iskallt ute, man träffar bara ens familj osv osv...!!!
Okej, nu ska jag erkänna att jag överdrev rätt mycket..
Vi har faktiskt ett jättefint hus, och det är en massa folk runt omkring, min storasyrra kommer upp, världens bästa Elvira kommer sista veckan på jullovet, jättemycket snö, jättebra skidåkning osv! ;) Så jag ska nog inte klaga så jättemycket trots allt, men det känns ju lite surt att inte få rida någonting.
image description
En liten bild tagen på vägen, det är mycket mer snö här! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Elvira

SNART KOMMER JAG OCH DÅ BLIRE PARTY :D HIHIH SÄG INTE T LINN ATT JAG KOMMER :D LUGNT OM DU REDAN SAGT <3 <3 <3 älskar dig finaste syster :) saknar dig ENORMT

2011-12-22 @ 23:06:29
URL: http://stockbytjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0