I bilen

Hej sötisar!
Nu sitter jag i bilen och har tråkigt. Smsar lite med Ida, kollar bloggar och så. Jag vet inte när vi kommer vara framme, men vi har inte ens åkt hälften. Aja, hoppas vi stannar och köper godis på vägen! :D

Igår red jag Little May, vi hade gymkhana och vårt lag vann!! Hästarna var jättebusiga, bockade och höll på. Molly höll nog på mest ;) Moa och Clara ramlade av. Clara har varit på akuten typ hela natten, hon har gjort illa nacken... Krya på dig! Men Little May var snäll, lite seg ibland, men annars gick det finfint.

Innan "min" gymkhana hjälpte jag till på tre andra gruppers också. Först på en P3:a, då räknade jag varven på Norsk fylla. Sedan så var jag med och hjälpte en till P3:a, och det var ett liiiite jobbigare jobb än det första xd. När dem skulle göra Norsk fylla skulle jag ta hästen, springa tillbaka med den, sedan springa tillbaka så jag hann till nästa osv. I längden var det rätt jobbigt haha, men kul! Det gjorde jag också i P5:an innan Malins änglar.

Jag uppdaterar mer när vi kommer fram tror jag, eller någon gång till på vägen. Det får vi se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0