@Home

Hej!
Nu har jag kommit hem, är väldigt avundsjuk på dem som fått jullov idag :( Men jag står ut med att vänta tills imorgon, trots allt!
Vet inte när jag åker till stallet, men runt tre-halv fyra tror jag. Och jag vet inte vem jag vill rida... Förut hade jag alltid en massa hästar som jag ville rida, men nu har jag verkligen ingen aning. Men kanske Amigo, han brukar vara mysig. Fast jag tycker ju bara om honom i stora... Usch va komplicerat allt blev nu känner jag hahahha! Det blir alltid så, först hade jag bara tänkt skriva en mening om det där med hästarna, och så växer det bara haha :O Men ni blir väl inte direkt ledsna för att jag gör det hahahha?
Idag är det sista ridningen i Malins änglar.. Och sista middagen antagligen. Våra middagar som brukar vara så sjukt roliga... ;( Men jag får komma och titta så ofta jag kan, och äta med dem så ofta jag kan ♥ Men det kommer ändå inte vara samma sak. Nej nu känns det typ som att någon har dött eller nått, eller som att jag aldrig kommer få träffa dem mer. (Vilket jag kommer göra!)
Är ensam hemma nu och lyssnar på ganska (/väldigt) hög musik just nu haha! Jag drogar musik, sitter med musik varje lektion, när jag är hemma, typ hela tiden :O Skulle typ inte kunna leva utan musik .. xd ♥ Just nu spelas Fight For You av Jason Derulo, älskar den låten. Fast nu är den slut, så nu lyssnar jag på Rock That Body av The Black Eyed Peas, den är också jättebra. Inte så intressant för er kanske, men jag kunde inte låta bli att skriva det hihi.
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om, mer än om min vardag o så? Inte för att det händer så mycket intressant just nu, fast imorgon är det ju jullov så då kommer jag kunna uppdatera mycket bättre, ha mycket mer idéer osv osv. Slippa gå i skolan i flera veckor, det är nice!! :D Men sommarlov är fortfarande bättre än jullov, för sommarlov är längre + att det är sommar, och då kan man gå på ridläger osv. Ååååh nu börjar jag längta till sommaren :(
Imorgon åker vi upp till Sälen, alltså kommer inte uppdateringen vara bäst. Men jag ska försöka blogga när jag kommer fram iallafall, om jag orkar då! Annars blir det kanske ingen uppdatering alls, och nu vet ni anledningen. Men jag ska försöka iallafall, jag kanske iPhone bloggar i bilen eller något. Men det är ju inte så värst intressant för er, menmen - bättre än ingenting iallafall! ;) Särskilt på fredag kommer jag nog uppdatera mycket, för då väntar vi bara på mormor och morfar och då finns det inte så mycket annat att göra än att sitta vid datorn, men jag lovar ingenting. Kan ju hända att jag får värsta bloggtorkan då, och inte har någon idé alls om vad jag kan skriva om...!
Vi har inte bestämt än vilket ridläger vi vill gå på... Vi vill gå på AW, men det var rätt dyrt. Vi kanske kanske ska gå på Karlshem, men tror inte det. Annars funderar vi på Gonnurp, men vi läste någonstans att det tydligen inte var så jättebra så jaa.. Vi vet inte!
Oj, vilket långt inlägg det blev. Massa cred till er som orkade läsa hela, haha. Men jag kunde verkligen inte sluta skriva hehe. Behövde få skriva av mig lite, men nu har jag ont i fingrarna ist. Inte kul, inte kul :( Nu ska jag inte skriva något mer, lovar. ♥
Puss!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0