Helt döööd

Hej!
Är helt död nu efter en helg med massa dans haha ;) Snacka om att jag kommer sova gott inatt! Den här veckan är det dem sista ridlektionerna för året, hoppas hoppas hoppas jag får Matilda på någon av dem ♥ Skulle verkligen behöva ha lite kul med henne nu, det har gått dåligt för många gånger nu på senaste tiden känns det som. Särskilt efter KM skulle jag behöva en gång när det går bra oxå haha. För er som inte vet det så var Matilda ganska dum på KM, ville inte gå framåt och lyssnade inte ett skit på mig. Men jaja, det måste få gå dåligt ibland oxå.

Imorgon är det skola. Ganska lugn dag tror jag det kommer bli, så det är ju skönt. Bara några dagar kvar nu, sedan är det jullov! Yeeey ♥ Och julafton ! Ser även fram emot nyårsafton jättemycket, brukar vara en jätterolig kväll/natt.
Just nu gör jag väll inget särskilt, lyssnar på musik och om ni inte redan har fattat det så är jag grymt trött. Nästan så jag längtar till sängen hehe. Är ledig efter skolan imorgon, är så van vid att ha dans på måndagar.. xD Känns jättekonstigt. Ska nog bara vara hemma, ta det lugnt. Det är riktigt skönt att faktiskt bara vara hemma, sitta vid datorn, slippa stressa.
Tror inte att jag bloggar något mer ikväll, så säger godnatt nu. Statistiken har varit jättebra idag, har inte kommenterat en enda blogg och ändå stiger den hela tiden. Tack tack tack ♥

Kommentarer
Postat av: Jakob

Varse Varse ;D

2011-12-18 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0