Rast

Tja tja blöggeeen!
Hahahhaha nä, men nu har jag rast. Sitter och nördar musik, nice! Idag är det som sagt ridning, och jag har ingen aning om vem jag vill ha - Matilda är ju på vila. :(
Men det skulle faktiskt vara rätt kul att testa Eminem, det var typ ett år sedan jag red honom sist...? Okej, inte ett år men iallafall ett halvår. Annars vill jag nog ha Amigo, har börjat gilla honom ganska mycket i stora faktiskt. Ska inte ha för höga förväntningar idag, ska bara tänka på att ha kul och göra mitt bästa.
Sedan efter ridningen ska jag åka med mamma till fotografiska, som jag säkert redan skrivit typ 12432434323 gånger, men jaja...
Förresten, tack för alla gulliga kommentarer ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0